Saturday, July 24, 2010

N97 ile ilk tanışma


Yeni bir blog ile daha yazı yazmaya devam ediyorum...

Bir hafta önce benim doğum günümdü ve sevgili eşim bana hediye olarak bir Nokia N97 aldı, daha önce de N80 kullandığım için beni nelerin beklediğine dair bir hayli heyecanlandım... İşin açıkçası, hem tasarım olarak hoşuma giden hem de uygulamaları ile uğraşmak istediğim bir telefondu, elime geçirine kurcalamadan duramayacağımı anladım ve bundan sonra N97 cep telefonum ile geçirdiğim tüm deneyimi burada paylaşmaya karar verdim. Böyle bir girişten sonra, şimdi ilk yazımızı tamamlamaya devam edelim...

N97 kutusu ile cezbedici bir havaya sahip, açıkçası insan kendini neyin beklediğini hayal etmeden duramıyor...


Kutusundan çıkanlara gelince, standard tüm kabloların yanında ilk dikkatimi çeken, kulaklığın iki parçadan oluşması oldu. İki parça olması, telefon fonksiyonlarını içeren parçayı kullanmayarak daha sade bir kulaklık kullanılmasını sağlamış, bu gayet hoş düşünülmüş bir durum, fakat açıkçası ikinci aparatı (telefon fonksiyonalitesine sahip olan) çıkarınca ses kalitesinde inanılmaz bir artışı duyabiliyorsunuz.


Kutunun içerisindeki diğer tüm parçalar aşağıda


Kutuyu açtıktan sonra, içinden çıkmayan bir parça Stylus (Pen (Kalem)) , birkaç yabancı sitede başka ülkelerde olduğunu duyduğum bu parça çok pahalı değil, herhangi bir yerden en fazla 10 TL'ye maledebiliyorsunuz... Hmm, bunun kutu ile gelebildiğini nereden mi biliyorum, aşağıda US kutusu ile TR kutusu var, sizce :)



Telefonun slide kapağı, altından çıkan klavye, dokunmatik ekran ise kayda değer güzellikte, artık onları da kısmetse diğer yazılarımda yazayım.

No comments: