Thursday, September 2, 2010

"N97 Paylaşımları" Ovi Store'da


Nihayet daha önce yazdığım Paylaşım ve Ovi Appwizard isimli yazımda anlattığım konuyu hayata geçirme imkanım oldu. Bundan yaklaşık olarak bir buçuk ay önce, burada sizinle paylaştığım bu blogu, Ovi Appwizard kullanarak yayınlamıştım, fakat bazı teknik detaylardan dolayı geri çekmek zorunda kalmıştım... Ovi Publisher Support ile birlikte uzun uğraşılar sonucu, yeniden ve kalıcı olarak "N97tr blog" uygulamasını Ovi Store'da yayınlamış bulunuyorum...


Bu yazı, blogumu hali hazırda Ovi Store'dan indirip takip edenler için hiçbir anlam ifade etmeyecektir, fakat web üzerinden takip edenler, eğer Ovi Store'a yolunuz düşerse aşağıdaki Ovi Store linkini kullanarak bu blogu cebinizden takip edebilirsiniz... Ayrıca, Ovi Store içerisinde "N97" kelimesi ile ararsanız da bulabilirsiniz. En kısa zamanda yorumlarınızı bekliyorum.

Ayrıca, Ovi Store'un sağladığı bu imkandan sonra, birçok blogger, blogunu bu şekilde Ovi Store'da yayınlamaya başladı bile. Bununla ilgili de Uygulamalar, Oyunlar gibi kategorilerin yanına bir de Bloglar isimli bir kategorinin gelebileceğini düşünüyorum. Bu Ovi Store'a derli toplu bir görüntü getirecektir. Bakalım bu konuda nasıl bir yöntem izleyecekler.

Ovi Store linki :





No comments: