Saturday, September 25, 2010

Nokia Software Updater yeni versiyon...

Ben umutla Firmware v22'yi beklerken başka ürünlerin update'leri gelmeye devam ediyor... Şu Nokia cihaz yazılım güncelleme mantığını bir türlü anlayamadım, sanki benim cihazım Türkiye'deki diğer N97 cihazlarından farklı ya, Firmware v22'yi güncelleyenler varmış, fakat ben de henüz bir update yok... Bu arada okuduğuma göre çok aman aman bir güncelleme bulunmuyormuş, sadece bazı bug fixler mevcut, fakat insan gurur meselesi yapıyor bir süre sonra... Neyse, bu aralar Nokia'ya yine bir mesaj geçmeyi düşünüyorum...

Kısa keselim, Nokia Software Updater yeni versiyon hazır, 2.5.8 versiyonundan 2.6.1 versiyonuna yükseltebilirsiniz... Yapmanız gereken PC'nizde Nokia Software Updater'ı açmak, o zaten güncellemeyi buluyor ve yüklüyor... Nokia Software'imizi update edemiyoruz, ama Nokia Software Updater'ımızı update ediyoruz, ne güzel olay :)

No comments: