Wednesday, September 8, 2010

Firmware v22 gelmiş de orada bekliyor :)

Her ne kadar Ovi Suite üzerinde N97 cihazınız için herhangi bir güncelleme yok dese de, ben sık sık Nokia Web sayfasını kontrol ederim. 1 Eylül tarihinde aşağıdaki screenshot'ı yakaladım...



Web sayfasına göre, N97 cihazı için Firmware 22.0.110 sürümü çıkmıştı, hemen Ovi Suite'i açtım ve güncelleme aradım, nafile, ardından Nokia Software Updater'ı açtım, fakat orada da yok... Hemen Nokia'ya mail attım, acaba bir yanlışlık mı var diye..

Bugün 8 Eylül tarihinde telefonla bana cevap verdiler. Evet nihayet V22 Türkiye için gelmiş, Ovi Suite ile yükleyebilenler varmış, ve eğer yükleyemiyorsam herhangi bir teknik servise gidip orada yükletebilirmişim. İçimden hangi devirde yaşıyoruz dedim, teknik servise gidip versiyon güncellemek ha.. Neyse, çok büyük ihtimalle Teknik Servis, cihazın ürün kodunu değiştirip güncellemeyi yapıp, ardından ürün kodunu eski haline getiriyor. Sanki bu çok yasal ya...

Ben henüz V21 kullanıyorum, V22'ye geçen varsa, burada bizimle ne yenilikler var, ve nasıl güncelleme yapmış paylaşırsa, sanırım herkes için faydalı olur...

Ovi Suite veya Teknik Servis, V22'ye geçenler, bir ses verin bakalım...

1 comment:

Anonymous said...

bu paylaşım 4 aylık ana sanırım sizin de işiniz görülmüstür 22 yi beklerken 30 geldi özel sürüm farkı da tarayıcı daha kullanışlı numara çevirme ekranı daha hareketli direk isimle ve numarayla hızlı arama eklenmis video oynatıcı yenilenmis fakat pek bi espirisi yok uygulamalara girerken ki donma bir miktar da olsa giderilmis haritalar daha hızlı ve kullanım kolay onun dışında bikaç düzeltme var ama en güzeli tarayıcı ve hızlı arama olmuş :)