Saturday, September 25, 2010

Ovi Store update hazır - Versiyon 1.08(121)

Az önce yazdığım update'ten sonra sırada Ovi Store var, ufak bir update fakat yine de update update'dir mantığı ile bunu da yapalım...

Yeni Ovi Store versiyonu
Sakın boşuna heveslenmeyin, aman Ovi Store'u açarım, o beni update var diye uyarır, sonra otomatik indiririm, oooh keyfim gıcır diye...

Ovi Store'u açtığınızda ve herhangi bir update göremeyebilirsiniz, fakat bu şekilde yapıp update gördüyseniz buraya yorum olarak yazabilirsiniz... Neyse, biz gelelim update'in nasıl yapılacağına nokia cihazınızdaki web browser'ınızı açıyorsunuz ve OVI adresine gidiyorsunuz... Buradan "yaw arkadaş ben Ovi Store'u webden değil, program ile kullanmak istiyorum diyorsunuz, ardından download ediyorsunuz ve ancak o zaman yeni bir versiyon kurduğunuzu görebiliyorsunuz... Ovi Store versiyonunuz 1.08(6) versiyonundan 1.08(121) versiyonuna ancak bu şekilde çıkabiliyor...

Yükleyip de herhangi bir değişiklik farkederseniz, burada paylaşmanızı şiddetle öneriyorum, çünkü, ben herhangi bir değişiklik göremedim...

No comments: