Tuesday, August 24, 2010

Nokia N9 özellikleri ??

Açıkçası beni N8'den çok, daha henüz tam anlamıyla özellikleri açıklanmamış olan N9'un heyecanı sarmış durumda... Gerek MeeGo işletim sistemi, gerek görünümü, gerekse içerisine konacak teknolojilerdeki çeşitlilik, ciddi ciddi N8'i atlayıp, N9 için beklememe yol açıyor.

Neyse, lafı uzatmayalım, okuduğum forum ve yazılarda Baidu'da yayınlanan bu yazıya rastladım, Google Chrome'un translator'ı ile çevirdiğimde büyük ihtimalle geyik olduğunu düşündüğüm, fakat gerçekçi bir konfigürasyona rastladım... Aşağıda bu konfigürasyonu sizinle paylaşıyorum, sizce ne kadar gerçekçi? Çünkü bana gayet güzel göründü...

Operating System: MeeGo^1
Screen Resolution: 1280×720
Screen Color Depth: 24 bit
Screen Size: 4.0 inch
Display Technology: AMOLED (RGB)
Thickness: 14.2 mm
Weight: 150 g
Input Method: Touch Screen and Slide-out QWERTY Keyboard
Data Bearers: WLAN IEEE 802.11b/g/n, HSPA+, WCDMA, EGPRS, EDGE
CPU Type: ARM Cortex-A8
CPU Clock Rate: 1 GHz
Graphics Processor: SGX540
Flash Technology: Adobe Flash 10.1
Camera Resolution: 4000×3000
CMOS Sensor: 1/1.7 inch
Camera Focal length: 28 mm
Video Recording Resolution: 1280*720
Video Recording Frame Rate: 30 fps
Mass Storage Memory: 64 GB
NAND Memory: 1 GB
SDRAM Memory: 512 MB
Maximum Memory Card Size: 32 GB
Connectivity: Bluetooth 3.0, HDMI mini C Connector, Micro-USB(OTG), etc
Battery: 1320 mAh

No comments: